Известие

Collapse
No announcement yet.

Клаксон?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Готов съм вече . Свиря като за световно. И еърбега е без повреди. Благодарности на Галин и spe4elist за отделеното време, внимание и нерви.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #17

      Всички сме доволни - голямо свиркане и бибипкане ще пада сега. Друг път бъркай само там, за където си оторизиран ... хи хи

      Comment


      • #18
        Абе при мен има две различни тромби отпред вдясно, вързани са уж кадърно, бушона си е пушка, но не свири - въпроса ми е когато се натисне клаксона трябва ли да изцъка нещо леко в таблото с бушоните под волана вляво - при мен не цъка.....и ако трябва да цъка какъв е проблема евентуално?
        Идеи?????
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Щом предпазителя е здрав, проверяваш релето /определено трябва да цъка при натискане/.
          Ако релето е изправно, проверяваш бутон под аербъка на волана. Тука е по сложно.
          Ако и той е изправен търсиш прекъсване - куплунзи, кабели или подобно.

          Успех.
          Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
          Citroen BX-19GT, 85
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

          Comment


          • #20
            Понеже съм индианец още за това кое къде се намира, къде трябва да се намира тва реле?????
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Вляво от волана долу, над предпазителите.
              Релето би трябвало да е най-горе, най-вдясно. Поне така е посочено в хайнеса.
              Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
              Citroen BX-19GT, 85
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

              Comment


              • #22
                Мерси - ся ще отивам да се гъзя да видя нещо....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Баси близо месец човъркам там, и още не мога да намеря реле, възможно е и изобщо да го няма, над кои бушони трябва да се намира - над първите дето са три редици, или над тези над тях - те са две двойки с по една колона бушончета.......
                  Вече два месеца карам без клаксон, и на 2-3 пъти щяха да ме отнесат.......нетърпимо е, дадох ги иначе на късо - бачкат си нормално - бушона е ток, само тъпото реле ми се губи......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment

                  Working...
                  X